De uitstraling van uw bedrijf begint met een goed logo. Vervolgens creëer ik hiermee een volledige huisstijl. Eentje die u gebruikt! In print en web.

Eigentijds communiceren vraagt eigentijdse grafische oplossingen. Het doel is altijd dat uw bedrijfsuitstraling past bij de boodschap die u wilt overbrengen op uw klant. Bijvoorbeeld bij advertenties in traditioneel drukwerk. Of flyers, folders, banners, uw bestelbus beletteren of een prettig vormgegeven leesbaar jaarverslag waarin uw huisstijl goed voor het daglicht komt.

Tegenwoordig gaat het natuurlijk ook over uw online uitstraling. U kunt mijn creativiteit inzetten bij klantenbinding via computer en interactieve media. Of gaat u voor multimedia vormgeving?

Visueel vormgeven van uw idee of huisstijl vraagt artistieke en technische vaardigheden. Een idee kan nog zo fantastisch zijn, het moet wel technisch uitvoerbaar zijn. Ik heb hier ruime ervaring mee. Alle facetten van het vak van grafisch vormgever zijn voorbij gekomen in mijn carrière. Al vanaf het vroege moment dat ik in de reclamewereld werkte tot en met mijn overstap in 2004 naar mijn eigen bedrijf Logo-shop.

Boeken zijn een apart genre binnen de grafische vormgeving. De tekst kan nog zo sterk geschreven zijn, als het niet goed vormgegeven is leest niemand het. Een goede vormgever denkt mee over het formaat, het lettertype, de bladspiegel, de witruimte in de rug en natuurlijk het gebruik van beeld voor de cover en het binnenwerk.

Twee boeken waarbij illustraties, vormgeving, letters en opmaak van Logo-shop optimaal samenkwamen zijn Twinkeling en Joost is blij. Twinkeling: een volwassen sprookje over verliesverwerking, maakte ik samen met mijn partner Monique van der Meer. Zij schreef de tekst, ik deed de tekeningen en de opmaak. Joost is blij: met jonge kinderen praten over gevoel, maakte ik met Joost van der Leij. Hij schreef de tekst en ik verzorgde de tekeningen en de vormgeving.